Hoppla...

Det var ett tag sedan som jag skrev här :)
Nästan ett halvår har gått och jag hoppades på vår, men nu snöar det utanför fönstet *suck*. Förra veckan så började Tilda kräkas på Tisdagen, natten till Fredag var det dax för mig. Senare på Fredag kväll så började Patrik kräkas och igår eftermiddag så kräktes Zoe som nu är hemma från skolan. Men nu håller jag tummarna för att det inte ska börja om.

Hmmm...vad har hänt mera...
Jag ska börja ett nytt jobb :D Efter sju och ett halvt år på mitt jobb så sa jag upp mig och ska börja på ett helpdeskjobb i Örebro. Visst det blir längre att pendla, men det var så stor skillnad mellan mitt nuvarande jobb och mitt kommande jobb. Jag hade ångest innan jag äntligen bestämde mig men nu när det är gjort så känns det bättre och bättre ju närmare jag kommer.

Jag ska ta och leta lite bland alla bilder oxå och lägga upp men det får bli senare.

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Oj hur har du lyckas hålla dig ifrån så länge?

Postat av: Granhem själv

Tjaaaa, det har varit en del att tänka på och dessutom har jag återupptagit mitt gammla intresse, hästar. Så då var det inte så svårt :)

2008-03-25 @ 20:04:46
Postat av: Plogflickan

Hi hi, kul att du känner till corgisarna, kommer du ihåg om det var cardigan eller pembroke ni hade?
Mina pållar är av rasen kallblodstravare, jätte trevliga hästar! Haft den ene sedan han var 8 mån och den andra sedan hon var 13 månader. Vad har du för hästar?

2008-03-26 @ 06:34:20
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: mamma

Blogga mera, snälla

2008-03-29 @ 11:51:38
Postat av: Vonny!

Hejsan! Va kul att du bytt jobb. Det kommer att bli toppen, tror jag. Hoppas ni har det bra. Kram från hmmm blir väl moster

2008-04-08 @ 18:55:53
URL: http://vardaghosmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback